mihelbe36 bende osuruk sandım ama olsun gece gece güldüm Allah’ta sizi güldürsün ☺️ Öksürük benim bebeğimde kuruluktan oldu önce evi nemlendirdim baktım geçiyor çok sevindim Petek kullanıyorsan üstüne ıslak havlu koy sürekli evin kuruluğunu alsın imkanın varsa buhar makinası yoksa kettle kaynat yattığı oda da birde kesinlikle soğan soğan aşırı iyi bir şey benim bile tüm nefesim açıldı astım hastasıyım yarım soğanı böl ikiye karanfil batır üstüne 5-6 tane baş ucuna koy kokusuna aldanma sabah havalanınca gidiyor ve mükemmel bir şey internette bile faydası yazıyor çok yerde dediğin gibi doktora götürsen her yer mikrop sen dediğimi yap sonucu yaz bana