hanımlar bebegım cooook fena oksuruyor duduk yutmus gıbı bugun gotur duk ama arastırmaya yonlendırdı ama arastırmada kımse yoktu yarın ozele goturecem ama ne yapabılırım mama bıle yiyemiyor halsiz oksuruyor uyuyamıyor kucagımda inliyor acile gotur demeyin dun vırus alarmı varmıs ve asırı kalabalık goturmek ıstemıyorum o kalabalığa ama sımdı ne yapsam okdr uzgunum kı 1 sınıfa giden kızımdan bulastı sanırım