Hazal89 mihelbe36 😂😂😂 olsun güldük işte sayende hepimiz çok gergin ve yorgunuz sen hem soğan hemde eve bolca nem yap kaynasın kettle ben denedim bozulmuyor kolay kolay sonrada makina aldım zaten iyileşmişti doktora sordum her bebekte var çünkü havalar çok kuru önlem alınmazsa bronşite gidiyor demişti sen her gün soğan yap nem inşallah geçecek
mihelbe36 Hazal89 soganı yaptım ama hergun taze yeniden. mı yapılcak anlayıs iniz icinde saolun cidden istemem kımseyı kırmayı ama su bı haftadır bı garıbım☹️
Hazal89 mihelbe36 her gün yenisini yapman lazım evde kim hastaysa baş ucuna koy ikiye böl bir kaç gün yap zaten faydasını görürsen devam edersin iyileşene kadar ben 2 gece yaptım bir de bu ara toz olayına dikkat et burnunu temizle ben çok zorlanıyorum izin vermiyor banyo yaptırıyorum suyla çıkıp rahatlıyor burnunun açık olması lazım
Mucize_istiyorum22 mihelbe36 önce başlık göze çarpıyor hanimefendi burda atarlanacaginiza yanlışınızı düzeltmeye bakın iyi geceler
Sarisin Canımız annelerimiz 💜 Post sahibi annemiz klavyesinin azizliğine uğramış maalesef, neyseki hallettim panik yok 😊👀
_dilek_Dilek_ mihelbe36 aynen hic kullanmadiysaniz dediğim gbi özele ğoturun imkaniniz varsa sabaha şurada n kaldi 🤲
mihelbe36 Hazal89 yenı yaparım hergun faydası olur ins burnunu sık sık temizliyorum serum fizyolojik le ıns uzun surmez hem o cekıyor hem biz
Hazal89 mihelbe36 ya inşallah doktora ilaca gerek kalmaz sen yinede gitme durumun varsa bir görün baktın iyi oluyor gitme yarın akşama kadar belli eder buhar ve soğan yaparsan
Umutkusu mihelbe36 öncelikle geçmiş olsun. Geçen hafta aynı şikayetle hastanede yattı bebeğim 2 aylık bile değildi. Hemem götürün. İnşallah sizinki hemen iyileşir. Benim oğlum zatürre oldu. Öksürükle başladı sonra emmedi en son sesi kesildi resmen. Rabbim şifa versin ama hemen götürürn
mihelbe36 Umutkusu goturdum ama enfeksiyon el degıl dedı yolladı ne hava ne baska bısey suan agız yoluyla ılac verılmıyormus eve geldik ama hala cok oksuruyor anlamıs degılım
idil1990 mihelbe36 ihlamur kaynat yari yariya suyla karistirip 15 ml ver benim bebegimde tek tuk oksuruyordu ihlamur verdim kesildi suan hic yok
Kuzucukumsu mihelbe36 merhaba benim de 50 günlük bebeğim çok öksürüyor siz nasıl geçirdiniz serum fizyolojikle burnunu açık tutmaya çalışıyorum