denizalismom benim tansiyonum var gebelikten kalma. O yüzden tuzlu pek tüketmiyorum alıştım sanırım tuzsuz gelmiyo. Gebelikte tahlil verince vücudumdaki tuz oranı düşük çıkmıştı ama doktor kaya tuzu kullan demişti. Şaşırmıştı hatta genelde yüksek çıkar demişti. Düşürüyo muhtemelen.