zenginoldum sağlık alanıyla pek ilgili olmadığım için tam bilemiyorum tabi başka zararı var mı yok mu ama beni çok bunaltıyo aynı zamanda. Tiryakilik gibi bir şey artık bende ki olmadan yaşayamıyorum. İşten ayrıldım bebeğim olunca çalışırken sürekli tuvalete gidiyodum utanıyordum artık işten kaçmak için bahane uyduruyomuşum gibi algılanıyodu. Ya da dışarı çıkıyoruz yine bi tuvalet sorunu, su ısındı suyum bitti. Kendimi çocuk gibi hissediyorum 😃