mamacitaa_ KendiEvimdeDeplasmandayim yaaa hayiiirrrr kilon çok iyi . Çok aşırılık yok 🥰 Ben 85 kilodayim ya
bekt55_ KendiEvimdeDeplasmandayim benim gebelik sekerim de çıkmamıştı ama benimde fazla.kilom var inşallah kurtuluruz
hifa0302 KendiEvimdeDeplasmandayim bende aynı durumdayım eşim de tam tersi hiç içmez ben içerken durmadan ona da götürüyorum 4 litreye yakın içiyorum suyu seviyorum ama tuvalet sıkıntı işte her dk gitmekten gına geldi şuan havalar sıcak diye terle atıyorum yine
KendiEvimdeDeplasmandayim hifa0302 bende aynı şekildeyim yoruldum artık gezmeye giderken evden cıkmadan tuvalete giriyorum evden çıkınca hemen yine geliyo. Benim eşimde sevmez pek suyu
KendiEvimdeDeplasmandayim zenginoldum yok be normal cilt. Hamilelikte lekelenmelerim oldu hatta hala duruyo biraz 😂
Doga_sever KendiEvimdeDeplasmandayim asiri su tuketimi bazi hastaliklarin habercisi olabiliyor. Sekerdendir muhtemelen. Siz yinede doktora gorunun
KendiEvimdeDeplasmandayim Doga_sever gideceğim ya şekerim sınırdaydı zaten hamilelikte kilo da aldım muhtemelen artmıştır.
beyazzkuguu KendiEvimdeDeplasmandayim Kaç kilosunuz peki? Su içmek zayıflatır diyorlar ya merak ettim etkisi var mı sizce
KendiEvimdeDeplasmandayim beyazzkuguu 67 68kiloyum 10kilo fazlam var maalesef 6ay oldu doğum yapalı. Belki daha kilolu olacaktım sudan kaynaklı bu kadardır bilemiyorum
beyazzkuguu KendiEvimdeDeplasmandayim bence iyi kilonuz bende aynı kilodayım fazla su içmem normalinde içerim ama kızımın peşinde koşmaktan zayıfladım bende 🤣