ysen biz oğlum 5.5 aylıkken tatile gittik . Otel satın almıştık ama sonradan zor olacağını farkedip son anda iptal edip villa kiraladık. Bebeğimiz uyuyunca gece oturduk havuza girdik, sabahları denize gittik doktorumuza danışarak denize soktuk oğlumu orda bi tur uyudu ama tabi zorlandı uyurken biraz ve kısa uykular yaptı ama en nihayetinde tatil yaptık 😇 biraz düzeni bozuluyor bebeklerin doğal olarak ama keyifli geçti yine de. Tavsiyem otel değilde villa tarzı bir tatil yapmanız açıkçası