ysen biz bu hafta sonu mini tatil gibi bir şey yaptık, bebeğimiz 7 aylık. Aydın - Muğla - Antalya yaptık, birer gece kalarak. Bebeğimiz yolda sıkıldı, araba ile yolculuk yapacaksanız bunu göze alarak erken yola çıkın bence. İlk çıkışınızı uykusuna denk getirirseniz çok rahat edersiniz.
Antalya çok sıcak oluyor, Eylül ayında da öyle olur. Bol bol su içirmeniz gerekecektir, en az 2 biberon alın yanınıza. Aydın’da berbat bir sıcak vardı bebeğim kana kana su içti, en sonunda da kustu zaten çocuk sıcak mı çarptı ne olduysa 😔
Bol bol kıyafet, bez ıslak mendil zaten 😂
Mayosunu yedekli alın üşümesin.
Ne olur ne olmaz diye ince bir battaniye de alın, akşam serin olur belki. Bizim başımıza geldi, mekandan almak zorunda kaldık.
Eğer sadece kendi yatağında belli bir rutinle uyuyorsa bebeğiniz, belki gece uykusunda biraz sorun yaşarsınız ama her yerde uyuyabiliyorsa akşam bebek arabasında sizin yanınızda uyur. Bizim bebeğimiz öyle uyumuştu.