ysen Kızlar eylülde tatil planlıyoruz kızım 7 aylık olacak o zaman bu şekilde tatil yapan var mı zor olur mu sizce her türlü fikir ve önerilere açığım gitmekte istiyorum bunaldım açıkçası
sezerrrr ysen bizde Eylül 1inde gideceğiz bizimki de 9 aylık olacak nereye gideceksiniz otel tatili mi
feync ysen 8 aylıkken gittim havuzlu villa tutmuştuk 2 günde denize gittik biraz yorucu oluyor suya sok cıkar yıka vs ama güzel geçti
ysen sezerrrr otel tatili diğer türlü daha zor olur açıkçası ya bilmiyorum küçük olmaları daha iyi diyor herkes emeklese yürüse daha zor diyorlar ama
cauuv2 ysen tam onu yazmaya gelmistim emeklemiyo yürümüyo yattıgın yerde kalıyo ne zorlugu olcak askım git eglen😂😂 benimki 1 ve 2 yasında yazın hiçbisey anlamadık bebekken resmen güzel geçiyodu
onemore ysen yürümüyor olması inanın çok iyi, en azından peşinde koşma derdiniz olmaz, o yüzden bence güzel geçer. Biz geçen sene tam yürümeye başladığı zaman gitmiştim aşırı yorulmuştuk.
ysen onemore bende aynı düşündüm inanın ona güvenip gidicez bakalım bizimde çok ihtiyacımız var çünkü 🙁
feync ysen evet otele göre daha zor oluyor tabi ben yemekle uğrasmayı sevdigim icin pratik seyler yaptık onun dışında da dışarıda da yedik🙏🏻
ysen sezerrrr daha rezervasyon yaptırmadık ama iki seçenek var noxinn deluxe var birde Grand cortez ikisi de Antalya
cicekannesiii ysen hafta sonu 5 aylık bebek ve 4.5 yas kızımla aılecek tatıle cıkıcaz kafamda deli sorular nasıl olcak zorlancaz mı dıye🫠🤣
karpuz_ ysen yorucu ama yapılabilir bebeginize de bağlı bir durum çok ağlayan durmayan bebek değilse rahat edebilirsiniz
ysen karpuz_ aslında değil sadece ayakta sallanmaya çok alıştı uyuma olarak onu isterse her yerde o beni zorlar sanırım
eceunverkanra ysen Merhaba, yaptigimiz en rahat tatil oglum henuz yurumeden once bebekken yaptigimiz tatildi kesinlikle, 10 aylikti cok rahatti. Eger otele gidecekseniz hic zorlanmazsiniz.
ysen eceunverkanra seneye aynısını düşünemem o zaman bende öyle düşünüyorum ya yürümeden emeklemeden daha kolay tatil yapılır sanırım