feyzas konuşacak inanın. Bir gecede neler değişiyor. Derlerdi inanmazdım kendim yaşadım. Ay kızımla o kadar zor zamanlar geçirdim ki. Bay bay yaptı mı işaret etti mi göz teması kurdu mu… Zamanı gelince her şey oluyor. Siz bolca ilgilenin, temiz besleyin o inanın her şeyi başaracak. Annenin stresi çok etkiliyor. Ne zaman bay bay demeyi bıraktım 3-5 gün sonra kendiliğinden yaptı. Çocuklarımızı etiketlemeye çalışan çok insan var biz de şüpheye düşüyoruz ama bir şey olsa en çok anne hissediyor kaç yıllık tecrübemden edindiğim bu açıkçası. Stres etmeyin tabiki ekran vermemeye çalışın ama eskisi gibi değil devir. Eskiden köyler vardı. Babaanneler anneanneler yengeler halalar şimdi sadece anne ve bebek var çünkü modern hapishane diye tabir ettiğim apartmanlarda yaşıyoruz birçoğumuz. Çocuklar çocuk mu görüyor? Ev işleri hayat mücadelesi derken bir yerde ekran açıyoruz. Diyorum bakın özel eğitim öğretmeniyim neler gördüm neler ama açıyorum yetişemiyorum. Şimdi yaz tatili ama okul varken 14.30da geliyordum eve yemek bana bakıyor, çamaşır bana, süpürge bana. Kimse demesin hem çalışıyorum hem ekran vermiyorum. Desteği olmayan kimse hepsini bir arada yapamaz. Yapamaz yani. Eminim güzel anne elinden geleni yaptın. Bundan sonra da yapacaksın. Çocuğunu senden çok düşünen yok olamaz da. Yapacağın iş belli. Bolca konuş, parka götür, kitap oku, oyun oyna, çocuğuna inan, temiz besle ve bekle