asilatte bizde de o sorunmuş. Oğlum kendi kendine oyalanan bi çocuk. Yemek yaparken araba sür derim ilkadım arabasını bisiklet gibi sürer diğer arabalarını sürer kaydıraktan kaydırır kendi kayar kitaplarına bakar bişeyler yapar. Ama 2 yaşinda yapmaması gerekiyormuş. Bu hem çocuğa hem ilişkimize zarar veriyormuş. İlk iş arabaların çoğunu kaldırdım çok arabası vardı. Yemek falan en kolay şeyleri yapıyorum artık. Oynarken rahat vermiyorum bazen beni bırakıp gidip kendi oynuyor. Kitap okuyoruz gidiyo ördek tutuyo araba sürüyor kaydıraktan kayıyor. Aslında beni ekran açmamak falan değil bu zorluyor. Ekran belki yemek yer yada 2 dakika kendine zarar vermeden dursun diye tercihimdi ama bu huyundan vazgeçmiyor