Oğlumda hem doktor tarafından hem de cocuk gelisim uzmanı tarafından gelisim geriliği görüldü. Konusma geriliği. Doktora gittik bugün kaç kelimesi var dedi ben 9-10 dedim ama bazı kelimeleri saymadım. Misal hav hav -miyav vs. Bunlar kelimeden sayılıyor mu? Her halukarla ikili cümle kurması gerekiyor ama yine de merak ettim. Eğer sayılıyorsa 20 kelimesi falan var. Konuşma taklidi yapıyor ağzı dolu telefonu kulağına koyup sürekli bişeyler söylüyor. Taklit çok yapıyor. Ama anne demiyor mesela. Bilmiyorum cocugum bana normal geliyor ama ilerde de konusmaz diye korkuyorum