suheda58 ceren4_ benim bebeğim de aynı isme tepkisi az onun haricinde sosyal gülümsemesi iyi alkış var ama bay bay yok gel gel yapıyor elinden yemeğini alınca ellerini iki yana açıyor bitti dermiş gibi ama işaret etme ve isim konusu sıkıntı
suheda58 ceren4_ bizde de baba dede diyor ama anlamlı değil ben artık kafayı yemek üzereyim doktorlar da bir şey demiyor 1 yaşında anlamlı bir iki kelime bekleniyormuş baba nerede deyince falan da göstermiyor
ceren4_ suheda58 bizde de aynı bugün doktora gittik 3 4 anlamlı kelime bunu mesela babayı görünce baba kedi miyav Yafa pisi pisi su mama demeli imiş bizde yok dedim dil terapisti önerdi
suheda58 ceren4_ yeni olarak alkış yapmayı öğrendi alkışşş deyince yapıyor bay bay iki üç defa yaptı onun haricinde işaret etme hala yok baba dede diyor ama anlamlı değil