ceren4_ yakınımın çocuğu da babası hapise girdi falan olaylar oldu ev değiştirdiler derken biraz geç konuştu ama doktora sorsan bir kere sormuştur kadın biraz soğuk başlydı ki bir problem de olmadı konuştu yani.Belki de bu değişmeler onun için çok önemli olaylardır çünkü ben kendi küçüklüğümü hatırlıyorum bazı olaylara annemden daha fazla üzüldüğümü hatırlıyorum yani