Benim yeğenimde öyleydi. Bir anda yaptığı her şeyi bırakıp sessizleşti. Kreşe gönderdiler. Kreş öğretmeni atipik otizm belirtileri var deyip iyice korkuya neden oldu. Çocuk psikiyatrisine, çocuk nörolojisine falan götürdüler. Olabilir de olmayabilir de, ihtimal her zaman var dendi. Belli aralıklarla çocuk psikiyatrisine devam edildi. Kreşe devam etsin dediler. Özel eğitim öğretmeni bulup haftanın 2 günü eve getirdiler. Şuan 23 aylık oldu ve 1 ay önce yeni yeni konuşmaya başladı. Hiç bir sorun görünmüyor, gayet iyi durumda.