ayshababy02 çok geçmiş olsun canım rabbim tez zamanda şifa versin. Ablamın bebeği kolikti ne kullandıysa fayda etmedi en son hergün gittikleri acil doktoru onlara gaz biberonu önerdi hemen aldılar tabi. Ve o gün bugün gaz falan kalmadı. Eczanelerde satılıyor sanırım ya da e bebekte. Mama içiyormuş sizin de biberonu deneyebilirsiniz. Bide gaz için ekstra mamalar var onlara da bakın derim Allah size de sabır versin kolik zor ama geçecek bu günler annesi 🌸