Kızlar bi ara post açmıştım saatli bebekti ama artık saati yok o kadar gaz damlaları kullandım normalde gazını çıkarabiliyor günde 4-5 kez kakasını yapıyor ama yinede rahatlamıyor uyku uyamıyor sancıdan neyi oldunu anlamıyorum başka doktora bugün artık götürmeye karar verdim kendi dokturu hiç bakmadan 3 aylık koliktir dedi sabsimplex verdi fitil kullandım çok damla kullandım masaj yapıyorum kakasını falan yine yapıyor ama karnı midesi taş gibi gece ztn 20 dk uyup kalkıyor sancı giriyor bir daha uymuyor 40 günlük bebek 4-5 saat ayak kalabilir mi öğlenleri 10 dk yada yarim saat uyuyor sancı giriyor yine kolik böyle birşey mi çok ağlıyor hiç güldünü görmedim