seymammm 3 aydan sonra azalarak gidiyor. Masaj yapın emzik emsin hep. Emmiyorsa tutmaya zorlayın. Bir zaman sonra diniyor
seymammm Sab simpleks , 4 saate bir 10 damla ver demişti doktor 4. Aydan sonra bebek rahatlamaya başlayacak
karamazov ayshababy02 evet. Bebeğim kolikti. Doktor bize belli saatlerde 3-4 saat ağlıyorsa koliktir demişti. Çok damla kullandık, 5-6 saat masaj yaptık her gün. Yine de geçmemişti. Tek çözümü sabır. 4. Aydan sonra iyice bitecek inşallah.