iremdemirr18 @mercankus 3 ay önce ilk defa vuruldum ve 2.5 aydır adetim bitmiyor. Genelde zaten adet olamama/lekelenme.şikayetleri çok çok fazla. Vurdurma derim. Benim 2.iğne zamanım geldi vurdurmadım bidaha tövbe
melike961 iremdemirr18 benimde sizinki gibi. İğne zamanı geldi tekrar yaptırsam mj diye düşünüyorum. Acaba düzene girer mi emzirmemizin de etkisi var mı
Aafs68 soncahilbukucuu bende nerede ise 1 sene kullandım ama en son gecen sene aralıkta vuruldum mart ayında 3 ay doldu bıraktım ve 16aylık bebem var ama hala adet olmadım en kötü yanı adet olduruyor sinir bozucu
pantenkelebek soncahilbukucuu arkadaşım yaptırdı bu iğneden 10 aydır kanamasi durmuyor hap kullanıyor hap bitince yine kanama oluyor yan etki yaptı ona
hepyerdeyizz melike961 ben çok az emziriyorum bebeğim emmiyor Ama 17 gündür adetim 🥲🥲Çok pişman oldum
pantenkelebek soncahilbukucuu doktora sorduğu için ilaç kullanıyor zaten parça alıyorlar sonuç değişmiyor
hepyerdeyizz soncahilbukucuu fiyat bilmiyorum ama kokrudan yaptirdim iki küçük bebeğim var diye ve çok pişmanım 17 gündür kanamam var 🥲🥲İkinci ay daha
iremdemirr18 @melike961 sağlık ocağında ki ebe düzene girer demişti ama ben cesaret edemedim, vurdurmadım bidaha
Aafs68 kedilipicama adettın iğneyı bıraktıktan sonra düzene girdi mi girdi ise ne zaman girdi bilgi verir misin
kedilipicama Aafs68 daha yeni bıraktım sayılır 2 hafta falan oluyır kendimi daha iyi psikolojide hissediyorum ekstra adet sancım oldu adet olucam galiba aylar sonra😄 odemlerim iniyor sanıeım 1 kg veremeyen ben 2 kg vermisim aynı duzende ilerliyorum bu arada