kedilipicama Aafs68 daha yeni bıraktım sayılır 2 hafta falan oluyır kendimi daha iyi psikolojide hissediyorum ekstra adet sancım oldu adet olucam galiba aylar sonra😄 odemlerim iniyor sanıeım 1 kg veremeyen ben 2 kg vermisim aynı duzende ilerliyorum bu arada
Aafs68 kedilipicama ben de en son aralıkta vuruldum mart ayında bitti günü ve daha da vurulmadım adette olmadım ama ruh halım falan düzene girdi igne olduğumda sürekli ağlamak ve agresif yapıya sahiptir suanda düzeldi hersey 😀
kedilipicama Aafs68 ay evet ya hemen farkediliyo gerçekten dr dün randevum vardı bu iğne için kaç defa kagıtlar gonderdim diye. O kadar berbatmıs yani bu insanı maf eder menepoza sokar herşeyi yapar falan dedi😄