Gizmokzilla ay çok gıcık oluyorum şu bekleten insanlara, abi sen alıcısın beklemen gereken kişi sensin alacağın adam niye beklesin seni, bazıları gerçekten şaka gibi hani 8′de falan gelse eyvallah diyeceğim de 9 ne demek tövbe tövbe. Bu sinirle ne güzel yemek yenir şimdi 🤣🤣