[silindi] alinmom var mı senin fazlan canım valla katıl bize güzel oluyor burdan ☺️ ben haftaya başarabilirsem bi ölüm diyeti yapıp sonra kapatacağım olayı 😂
alinmom [silindi] olmaz mı 67 kiloyum 🌸böyle gizliden ilerliyorum bazen salıyorum bazen dobarlanıyorum 😅
[silindi] alinmom hahah tamam duymadık o zaman biz 😂 verirsen duyarız vermezsen öyle bir şey yaşanmadı 😂
Gizmokzilla Elfgrn sağol kuşum gel beraber olsun diycektim ama sen diyetteymişsin yapıcak bir şey yok 😆
Elfgrn saripapatyam_ Afiyet olsun şimdiden Ben de akşam yemeğini yapıyorum en azından şimdi hazır olsun kolay oluyor sonra
Deletedmom_875 Nazliezgi Uzaktan takipcinim canim, kakao da koyuyor musun kahveye? Kakao tarçın kahve olarak okudum birkaç yerde
binnur37 Deletedmom_875 @Elfgrn @gizememre @[silindi] ben aşure yedimmmm ama diyeti bırakmadım başka bişi yok sadece kahve içerim sözzzz ☹️
Elfgrn binnur37 gizememre bozuldu düşüncesine girip her şeyi çöp etmeyin bu seferlik böyle olmuş ama devam edin mutlaka, küçük bir kaçamağın bedelini bırakmakla ödetmeyin
binnur37 gizememre bozulmamıştır öğlen neysede akşam yemeyelim önemli olan o abur cuburdan uzak duralım
gizememre binnur37 ben sabah kahvaltıda yapmadım da ondan tutamadım kendimi 🥹 aynen öyle akşam daha dikkat ederek devam edicem
binnur37 Elfgrn yok yok yapmam onu bırakmam pes etmek yok şimdi akşama kadar sadece su içerim kahve içerim akşamda çok yemem telafi ederim o mantıktayım
gizememre Elfgrn evet sabah kahvaltıda yapmamıştım dayanamadım akşam daha dikkat edicem yürüyüş de yaparım