Madamehappyyyyy tabiki siz daha iyisini bilirsiniz ama kardeş kıskançlığı devreye girince sil baştan tekrar aynı süreçleri yaşamamak adına biraz rahatlamaya ihtiyacınız var gibi okudum yazdığınız yorumlara göre. Çocuk doktorunun ne diyo bu süreç hakkında hiç konuşma şansınız oldu mu acaba? Benim kızı kontrole götürünce doktoru oo sen artık büyümüşsün, beze bay bay deme zamanın gelmiş, artık tuvalete gitmelisin, bez artık seni rahatsız eder gibi yapıcı yonlendirmelerle kızıma yol gösteriyordu.