Ococila başlayalı 1 hafta oldu ve her kakasinda bunu yaptı diyebilirim, dün iki kere lazimliga yaptı mutlu oldu birlikte bay bay diyerek gönderdik sifonu çektik, arkadaşları ile oynamaya gitti diye hikaye anlattım, her yaptığında bunu yapalım dedim onayladı ama bugün sabah çok az yaptı yine aynı seremoni, sonrasında salona gitti ve seslenerek geldi ben kiyafetime kaka yaptım hadi temizleyelim diye