Madamehappyyyyy yani siz yeni bebek olmadan aradan çıkarayım istemissiniz sanırım ama 1ay denemek için çok uzun bi süre. Olmuyosa zorlamanın, inatlasmanin anlamı yok. Normal şekilde gel çocuğum bezini bağlayalım, sen ne zaman bezi takmak istemezsen o zaman külotu giyeriz deyip ikinizide bu stresten kurtarın, bi süre sakinlesin ikinizde. Kızımın 3yasina girmesine 3bucuk ay kala bezi birakti, çok aşırı pişik olupta bez takınca rahatsız olduğu için birazda mecburiyetten. Daha öncesinde 21 aylık civarında denedim ama asla istemedi tuvalete girince yere atıyodu kendini.