Evet şaka gibi ama bir kaç güne 1 ay olacak,benim de hatalarım var bu kadar uzamasında diye düşünüyorum,annemlere gittiğim de ve ya başka bir yere çıkarken kilot bez kullandım,orada hep sordum asla oturmak istemedi, ilk 4 gün evdeydik ama baktım benim de sinirlerim bozuluyor(26 haftalık hamileyim) çocuğu zorluyorum çıkalım artık dedim dışarı çıkmaya başladık,gittiğimiz yerler de asla oturmak istemiyor, denedim şuan evde bir şeyler ile oynuyor ve ya evde başkaları varsa altına yapıyor, dün 6 kez cis 1 kaka yaptı kilotuna. 😐 gece yatarken ve öğle uykusunda bez takıyorum burada mı hata yapıyorum acaba? İlk çok zorladım şimdi bıraktım ara sıra soruyorum cis var mı diye var diyor yapmıyor sonra altına kaçırınca lazımlığa koşuyor ve pes etmek istemiyorum o kadar çabalamışken. 😓sizce hata nerede?? Dün akşam annemlere bez takmadan götürdüm 2-3 kez evine cis yaptı. 😓bir ara cisini tuttu uzun süre götüremedik.