yildizkaradag bir oğlum var adı metehan ama kızım olsaydı ya Gökçe yada Zeynep koyardım, ben biraz eskiciyim galiba ama sırf farklı olucak diye çocuğumu ileri hayatında yormak istemem inanın okadar saçma isimler var ki çok kızıyorum ailelerine, zeynep mesela ne kadar naif güzel etrafımda ki tüm zeynep ler hem çok akıllı hemde naif, efendi ve düz günler, ismini taşıyamayan çok insan var elif mesela çok ağır isim Kuranın ilk harfi ben 4 tane elif tanıyorum hayatları hep mücadele içinde, sizde iyi düşünüp karar verin