yildizkaradag Evet maalesef. Neyse ki bizim daha ikinci bebeğimiz doğmadan isimler hazır. 😁 Kız olursa Hüma (bizim için anlamlı çünkü. Ve maalesef ki 6 senede popüler olmadı bir senedir popüler oldu 🥲), erkek olursa da Atilla. Eğer belli olmasaydı eminim ben de seçmekte çok zorlanırdım.