pivpivpivahmedmuhsin yildizkaradag Selin, Ahu (çok sevdiğim için eklemek istedim), Duru, İpek, Banu, Begüm. En sevdiğim isimlerden birkaçı sadece. Ben isim konusunda biraz gelenekselciyim. 💕
yildizkaradag pivpivpivahmedmuhsin galiba ben de 😅 ama o kadar güzel modern isimler de duyuyorum ki daha önce hiç duymadığım aşırı hoşuma gidiyor karar vermek çok zor🥲
Dondurmalikahve yildizkaradag Rica ederim yine bulursun bu tür güzel isimler önemli olan sizin içinize sinmesi 🥰 Oğlunuz ismi de çok güzel 🫶
yildizkaradag afrAybars görümcemin kızının ismi de afra halbuki çok da hoşuma gidiyor afra ismi ama bir aileye iki afra olmaz heralde 🥲 çok teşekkür ederim🌸🫶
yildizkaradag badesmommy çok hoşuma giden bir isim ama çevremizde çok var bade yaklaşık 3 tane falan😅 çok teşekkür ederim🫶🌸
yildizkaradag Medinem_ Rukayye🫶 saf yüce demekti sanırım bir komşumuzun kızının ismiydi duymuştum daha önce herkes kıza Rukiye diyordu telaffuz edemedikleri için🥹 bence farklı dini anlamı olan bir isimdi yanlış hatırlamıyorsam adıyla yaşasın inşaAllah çok teşekkür ederim 🌸🫶
pptya07 yildizkaradag rica ederim 🤗 benim çok beğendiğim bir isimdi yeğenime koydum hatta ablamlar çok beğendiler ilay ismini benim kızımın ismide aymira tüm bebişlerimizin sağlıklı uzun ömürleri olsun inşallah💖
yildizkaradag pptya07 aymira da çok güzel🥲 amin inşaAllah Allah hep iyilerle karşılaştırsın tüm evlatlarımızı🌸🫶🤲
snyck pptya07 kizim 6bucuk yasinda ismi ilay kimsede yok ve özturkce isim diye koymuştuk nasıl popüler oldu böyle ya 😅
yildizkaradag Medinem_ hahah😅 peygamber efendimizin kızının ismi olduğunu da bilmiyordum mesela neyden ne vesile oldu görüyor musunuz😅 öğrenmiş oldum teşekkür ederim🫶🌸
bebekdeniz yildizkaradag 3 harfli isimleri ben pek sevmiyorum naçizane 🤷🏻♀️ Şifa ismini beğeniyorum. Soyismi uyumunuza da bak isim ve soyisim okunurken kulağa hoş gelmesi beni mest ediyor 🤩
yildizkaradag bebekdeniz soyisim Karadağ ben çok anlayamıyorum nedense bende mi sorun var bilmiyorum da ya da kulağım alışık olmadığından belki de uyumlu olup olmadığını kestiremiyorum çok😂😂şifa da çok güzelmiş teşekkür ederim🫶
Kitsu yildizkaradag kesinlikle ben eski isimleri daha çok seviyorum popüler olanlardansa. Kendi kızımın ismi Derya Eylül
yildizkaradag Kitsu kızınızın ismi de çok hoşmuş 🌸 aslında ben de isim konusunda sizinle aynı fikirdeyim eski isimler daha çok hoşuma gidiyor ama o kadar güzel isimler duyuyorum ki kafam karışmıyor değil 😅
pivpivpivahmedmuhsin yildizkaradag Evet maalesef. Neyse ki bizim daha ikinci bebeğimiz doğmadan isimler hazır. 😁 Kız olursa Hüma (bizim için anlamlı çünkü. Ve maalesef ki 6 senede popüler olmadı bir senedir popüler oldu 🥲), erkek olursa da Atilla. Eğer belli olmasaydı eminim ben de seçmekte çok zorlanırdım.