Purple13 Eda3536 bende önceden versem mi vermesem mi diye çok düşündüm. Ateşi çıkarsa veririm dedim doktorum 37,5 olunca calpol verirsin demişti. Sağlık ocağı aşıdan 1 saat sonra ver dedi. Vermedim şükür ateşte olmadı.
Kahve_keyfi Eda3536 canım bizim hemşiremiz getirmeden önce duş aldırın ve agrı kesici verin öyle getirin demişti 2 ayımızın dolmasına az kaldı
Erva2344 Biz de dün olduk aşımızı ateşi fazla yükselmedi çok şükür gece yatmadan 37.2 çıkınca calpol şurup verip geçirdim uykuya elimde ateş ölçerle geziyorum hala bugün pek bi halsiz emdi uyudu emdi uyudu sizde de uyku oldu mu ?
BuseCan Eda3536 bugun yaptırdım bişi vermeden gittim canım ateşi 37.5 olursa calpol ver dedi hemşiremiz
ZeynepSareMom Eda3536 bizde sali günu olucaz insallah bende çok korkuyorum 😔 burda sadece sali günu yapiyolar 2.ay asısini
Deletedmom388 Eda3536 Bence duruma göre hareket edin derim,tabi yine de siz bilirsiniz..Kızımda hiç ateş olmadı mesela.Bize yarım Paranox fitil önermişlerdi ama gerek kalmadı,sürekli takip ettim ateş huzursuzluk olmayınca boş yere ilaç vermemiş oldum.
Aslimoktay Peki bu ateş çıkma olayının belli bir süresi vat mı mesala 6 saat içinde çıkar sonra çıkmaz gibi??
Etmeninannesi Eda3536 gitmeden yarim saat önce 1 çay kaşığı calpol verin ben bütün aşılarına o şekilde götürdüm doktorumuz söylemişti
Pnr90 Bizde bugün olduk aşımızı. Çok şükür ateşi yok şimdilik. Sadece huzursuzluk var biraz. Ilk çocuğum aşılardan sonra hiç ateslenmezdi. Bu çocuğumda da olmaz insallah. Erkenden ilaç vermeyi doğru bulmuyorum. Sonuçta ilaç bir nedenden verilir ateş veya hastalık yoksa küçücük çocuklara hemen ilaç yuklemeyin lütfen. Her doktor farklı şeyler söylüyor