Eda3536 aşıdan önce hiç birşey verme demişti ebemiz bize. Senin başın ağrımadan ağrımasın diye ilaç içiyor musun sen demişti. Mantıklı geldi. Hiç birşey yaşamadık biz sadece vücudunda çok az ateş oldu kızım parol kullandık geçti. Doktorumuz parol vermişti bize. Ama aşıdan sonra huysuzlaştı kızım uykusuz geçti bir hafta sürekli bağırıyor hala daha. Bir yeri acıyor gibi doktorumuz da ağrı kesici ver diyor geceleri veriyorum ben de rahat uyusun diye.