Biz de bu sabah yaptirdik. İki tanesi bacaklardan bir tanesi koldan yapiliyo. Asi esnasinda saniyelik ciyakladi🙊 Koldan yapilani en son yaptilar o biraz yakiyomus. Uc gun boyunca koluna su degmeyecekmis. Kabuk baglayabilir vs dedi mudahale etmeyin dedi sonra bizim kolumuzdaki gibi asi izi kalacakmis. Belden asagisini yikayabilirsiniz dedi. Atesi cikarsa yarim fitil 38i gecerse doktora goturun dedi. 9 bucukta yaptirdik henuz ates huysuzluk yok insallah olmaz🙏🏻 Doktor cogunlukla ates yapmiyo belki de hic olmaz dedi. Oncesinde vermeyi onermiyolar.