Denizz97 bebeğim iki yaşında bir süredir alıştırmaya çalışıyorum onu yatağına koyup ben de yerde yatıyorum maalesef beni görsün diye uyandiginda ilk zamanlar sürekli uyanıyordu yatağına asla yatmak istemiyordu çok zor geçti konuşarak orada olduğumu ona asla bırakmadım anlatarak alıştırmaya çalıştım şimdi gece bir kere uyanıyor hadi anneciğimger uykuya dalalım ben buradayım diyorum uyuyor normalde yanımızda uyurken hiç uyanmadan sabaha kadar uyur yatağına alışmak üzere dediğim gibi yanındayız yanında yatıyoruz yerde yani çok zor oluyor