benuykukadiniyimm Denizz97 ben 8 aylık iken ayırmıştım odaları. Büyüdüğünde ayırsam nasıl olurdu hiç bilmiyorum. İyiki küçükten halletmişim diyorum ☺️
Ozooo derya_guzeee bizim odalar sıcak ya ama kışın zaten gece oluyorlar odalarında çok sıcak olmaması da daha iyi bence rahat ederler bi uyku tulumu çekersin tamam
Nilamom11 Denizz97 oğlumun sevdiği karakterlerden nevresim diktirdim odanda sevdiğin yatakta uyu dedim gece beslenmesi yok tabi arada uyanırdı odasına geçtikten 10 gün sonra lavabo dışında hiç uyanmadı böylece alıştı