Denizz97 bizimki de aynı 33ay bitti ben 1.5-2 aydır ayırdım oda yaptım ona anlatıyorum da sürekli sen abi oldun burası senin odan senin yatagın herkes kendi odasında kendi yatagında yatacak diye.. keyfine düşkün zaten sere serpe yatıyor yatagında 🥲😅 ama geceleri mutlaka yanına cagırıyor yada kendi çıkıp geliyor, bazen biraz yatırıp sonra tekrar yatagına götürüyorum bazen de sabaha kadar uyuyoruz üçümüz 🥰 yani odalar ayrıldı ya sonucta bu da bi level uyanmaları gelmeleri gitmeleri de biter elbet 🙃