sunandbee başınız sağ olsun … şu an yaşadığınız bütün hisler biraz da lohusalıkla alakalı bence. İlk doğum yaptığımda sütüm 4. Gün geldi benrğim mememe alışamadı vs, emzirmek zorunda mıyım diue ağlıyordum. Zaman geçtikçe başımdaki insanlar beni biraz daha yalnız bıraktıkça memeye öyle bir alıştı ki oğlum, şimdi emzirmek o kadar güzel hissettiriyor ki … o yüzden biraz zaman tanıyın kendinize. Geçmişte yaşadıklarınız da sizi bu süreçte daha da tetikliyor olabilir. Biraz kendinizi rahat bırakın💖