sunandbee İlk 15 gün bende mamayla destekledim
Memeyi tutamıyordu 15 dk ter kan içinde tutturuyodum 5 dk emip bırakıyordu. Ayyy çok zor günlerdi ya🥲
Doktorum benide emzirme danışmanına yönlendirdi, hemşire bana nasıl tutturmam gerektiğini öğretti, sonra daha kolay oldu
Yaraların için Lansinoh denedin mi?
Ben elektrikli makineyle sağım yaparken sütle karışık kan akmıştı makineye, meme ucu patlamış . Lansinoh hemen geçirmişti