sunandbee Çok yeni olduğundan böyle hissediyorsunuz. Bende emzirirken ölüyordum adeta, hiç zevk almıyordum. Ama sonradan öyle bir bağ oluşuyor ki inanamazsınız. Ben bile memeyi bırakırken üzüldüysem, herkes alışır bu işe 🥲
Gece beslemesi var, dışarda beslemesi var. Sütünüz varsa dayanın, emzirmek büyük kolaylık olucak size