Lütfen burada vicdanınızı rahatlatmaya bile çalışmayın. Hayatında bir kez olsun bunu yaşamayan, lohusa depresyonu geçirmeyen, zorlu şartlarda bebeğine bakmayan, çok acı ve zorluk görmemiş, kayıp yaşamamış hatta bebek sahibi bile olmamış insanlardan nasihat dinlerken bulursunuz kendinizi.
Şimdi zor geliyor ama pişman olursun, zamanla kolaylaşacak, sütün geliyor şükret hiç emziremeyenler var gibi laflar beni çok üzüyor.
Tabiki anne sütü çok çok çok değerli, keşke bütün bebekler anne sütüyle beslenebilse, keşke tüm anneler mükemmel zamanlar yaşasa, şırıl şırıl sütleri olsa ya da her şey yolunda gitse…
Ben bu konularda inanılmaz psikolojik şiddet görmüş biri olarak size söyleyebilirim ki, mutlu anne=mutlu bebek. Olmuyorsa ne yapalım, sağarak verirsiniz baktınız o da olmadı mama ile beslersiniz. Bir damla anne sütü alamayan bebekler de var. Tabiki çabalayın ama kendinizi de yıpratmayın bence 💐 çünkü bu gibi tablolarda sonuç bazen çok yaralayıcı oluyor.
Emzirmek kutsaldır, emzirmeyen anne olamaz emzirmeyen anne kötü annedir hiç inanmıyorum bunlara. Bebeklerimiz sağlıklı olsun ve doysun yeter.
Kaybınız için o kadar üzüldüm ki yaşadıklarınız çok ağır ama şifa bulacaksınız oğluşunuzla inanıyorum. Kimseyi dinlemeyin ikiniz için de en iyisini sadece siz bilirsiniz 🩷