sunandbee öncelik sensin canım, sen mutluysan bebeğin de mutlu. Emzirmek elbette güzel bir şeydir, ama farz mı? Hayır değil, senin sağlığını derinden etkiliyor bir kere. Gönlünden geçeni yap. Şahsen yaşadıklarının yarısını da yaşamamış bir insanım, herkesin imtihanı farklıdır. Ben de ikiz gebelik ve erken doğum yaşamış bir anneyim, bebeklerim küvezde kaldılar elhamdülillah çıktılar küvezden. Sütüm de çoktu ama yapamadım, emziremedim, dedim bu böyle olmayacak. Benim oturup 7/24 mememde bir bebek tutmam gerekecekti çünkü ememiyorlar devamlı bir acıkma hali söz konusu. Süt sağma, biberonla vermeye başladım. Çok söylediler, rezil olursun dediler. Nasıl rezil olayım biberonla şak şak hazırlayıp ılıtıp veriyorum diyordum. Sonrasında da sütüm azaldı mama takviyesi ile verdim, devamında da komple bitti sağma işi de bitti. Çocuklar 1 yaşına gelmeden gece kesintisiz uyumaya başlamıştım bile :) demem o ki öncelik sensin, nasıl mutlu olacaksan onu yap canım. Sağlıklı olun her daim inşallah