Deletedmom_216 normal de testis problemlerinde 1 yaşa kadar zaman veriyorlar daha sonrasında testis yeteri kadar kanlanamadığı için gelişemiyor maalesef,biz çok geç yakaladık mesela ölmek üzereydi baya küçüktü. O yüzden bu konu da zaman gerçekten önemli. Ayrıca sünnet düşünüyorsanız onu da çocuk cerrahına danışın sünnette yapıyorlar yani sizin tüm sorularınızın cevabı orda. Birde şehir hastanesi gibi çok yoğun olan yerlerden randevu almayın bu bölüme yoğunluğu az olan hastaneleri tercih edin,üniversite hastaneleri de olabilir. Benim oğlum üniversite hastanesinde ameliyat olmuştu bizi en çok umursayan orasıydı açıkçası.