Kartanesi26_ önceki postlarınızı okumadım ama sanırım meme reddi varmış. 4 aylık bir bebekte olabilecek normal bir şey. Muhtemelen gaz sancısı var, gaz damlası kullanıyor musunuz? Bir de emerken pozisyon çok önemli, 4 ay civarındayken kızım ememediği zaman ayağa kalkıp mümkün olduğunca dik şekilde tutarak emziriyordum, işe yarıyordu. Denemenizi tavsiye ederim