Diğer postlarınıza da göz attım genel olarak emme sorunu yaşıyorsunuz sanırım ve bir çözüm arıyorsunuz ama bulduğunuz çözüm maalesef en yanlış şey. Çözüm bile değil buna. Tabi bir de postunuza yorum yapanlara saygı duyarak cevap vermeniz gerekiyor. Neyseee