Küçücük bebeğin vücuduna jiletle çizikler attırıp kupa yoluyla bakım yaparak kanını çektireceksiniz yani öyle mi. Korkunçsunuz. Bu postun sosyal hizmetlere falan yollanması lazım. Yazık o bebeğe. Aşı yaparken bile o bebekler nasıl ağlıyor canı yanıyor. Vücudunun çeşitli yerlerini kanatmaktan bahsediyorsunuz. Kanım dondu yazıklar olsun. İştah açılması için şurup vermek yerine çocuğuna acı çektirmek isteyen zır cahildir anca