2mutlubebeannesi
Peki bir şey soracağım hep böyle miydiniz iştahsız mısınız yoksa iştahlı olduğunuz halde kilo alamıyor musunuz?
Bir de yorumlarda bütün testleri yaptırdığınızı söylemişsiniz peki endoskopi yapıldı mı?
Annem geçen yıl endoskopi yaptırdığında bir hasta varmış.
Kızın, sizden daha zayıf olması lazımdı.
Annemin dediğine göre, ama kız bir gün içinde yediklerini saymış herkes demiş ki biz onu yesek anında fazla kiloya ulaşırız. Kız geceleri bir kase dolusu cicibebe muz badem ceviz karıştırıp yermiş yemek yemeyi de çok seviyorum demiş ama bütün testlerini de yaptırmış zayıf çıkmış en sonunda midesinde bir rahatsızlık var mı diye bakmak için endoskopi çekeceklermiş sizden istediler mi ?Yaptırdınız mı, bilmiyorum ama söyleyeyim dedim
Eğer olmadıysa bir endoskop i çektirilmesi için bir ricada bulunabilirsiniz.