happysey O kişiyi hamileyken takip ediyordum. Sonra şöyle bir düşünce geldi; doktorlar bile bizzat görmeden hasta değerlendirmesi yapamazken, her çocuğun gelişimi farklı iken, kitaptan ezbere konuşarak insanları yanlış yönlendirmek, hem etik dışı hemde yanlış.
Büyüme atakları var. Ergenlik bile bir büyüme atağı değil midir?