ebosum17 çok teşekkür ederim yazdıklarınız çok iyi geldi, ben doğduğundan beri oğluma tek başıma bakıyorum, tabii ki annesiyim ve bakmalıyım ama eşimde işe gidip geliyor elinden geleni yapsa da tüm yük bende gibi. Gece uyanmalar gündüzleri bağırmalar sanki yetemiyorum. Fiziksel olarak o kadar yoruluyorum ki sürekli o uyudukça uyuyorum Buda psikolojik olarak ara vermeme engel oluyor, sonra uyandığında onu daha da mutlu etmek istiyorum ama bazen halim olmuyor. Dışarı akşam her akşam çıkarıyorum en az 1 saat, son birkaç gündür gündüz balkona çıkarıyorum ama dışarıda çıkarmaya çalışırım çok seviyor dışarıda olmayı aşırı yani etrafı izlemeye bayılıyor, ama meme reddine giriyor ve emerek uyuyor bazen ayakta sallarken emiyor, bazen memip emip atıyor, uykusu geliyor dalamıyor ya da kısacık dalıyor. Bunların hepsi çok normal biliyorum ve oğluma aşığım. Sadece keşke diyorum biri dr bir tas çorbayı benim önüme koysa. İştahım çok kapandı ve buda sütümü etkilemeye başladı zoraki yiyorum. Bazrn uyumamam gerekiyor doktora yapıyorum tezi yazacağım ama uyumadığımda hemen sütüm azalıyor riske edemiyorum veya uyumasam da kafam öyle dolu oluyor ki, tüm bunlarla evi de yürütmeye çalışıyorum ama yalandan zaten yani bazen haftanın iki günü kahvaltılık yiyoruz. Böyle de iç dökmek oldu ama ne bir yardım edenim ne de iyisin diyenim var sanki sabahtan koşmaya başlıyorum akşama kadar ama hala yetişemiyorum gibi