happysey Amin aminn. İkinci çocuk isteğim biraz da olsa vardı ama uzun bir süre düşünemiyorum. Oğluma tek baktım hep. Eşim işi gereği yurt dışındaydı. İlk bir ay eşim bir ay babaannem bir ay kayınvalidem yardımcı oldu ona rağmen çocukla baş edemiyorduk. Çocuk bakmak cidden çok zor. Çocuğumu önemsemesem üstüne düşmesem bu atakları ben de yaşamam. Eskiler bu sebeple biz görmedik böyle şeyler diyorlar çünkü onlar bebekleri bırakıp iş yapmaya gidiyorlardı. Çocuklar evde tek. Evde ne oluyor ne bitiyor kim görüyor ki?