NurrC valla siz de hemşire misiniz tam anlayamadım ama sorumluluk almak istememesi en doğrusu değil mi? Gayet haklı yani neden risk alsın? Sonra bebege bisey olsa bu anne diyecekti ki asiyi evden götürdüm meğersem asi bozulmuş hemşire beni bozulmuş olabilir diye uyarmadı çocuğuma zarar verdi diycek o zaman nolucak? Oldu o zaman herşeyin sorumluluğunu biz alalım birşey olmamıştır bozulmamıştır diye yapalım bebeklere sırf ilaç pahalı diye. Ben yapmam o ilaç bin lira da olsa yapmam kimsenin de evde asiyi nasıl saklandığına güvenmem. Belki gece elektriği kesildi dolabın çalışması uzun süre durdu farkedemedi? Bir sürü ihtimal var neden risk alayim?