Anstz aynen öyle başıma neler geldi nelere şahit oldum. Insanlarımız bir türlü yaranamıyorsun ya risk alıp yapsan bebegin hayatini nasıl tehlikeye ayıp yapıyorsun ya asi uygun sıcaklıkta saklanmasa ya bozulmuş olsa nasıl yaparsın emin olmadan derler. Risk almayıp yapmasan zaten dolaba koymuştuk bir şey olmazdı çok pahalı neden yapmiyosun derler. Bir türlü memnun olmuyor ya insanlar. Zaten en ufak bisey de herkes sağlık çalışanını suçluyor. Kendimizi ve bebegin sağlığını garantiye almamıza da laf ediyorlar. Bi de şikayet edin yazmışlar neyi şikayet edicen işini doğru yaptığı için mi şikayet edicen? Asiyi uygulayıp şanssızlık eseri bisey olsaydi asıl o zaman gör şikayeti hemşire evden gelen asiyi emin olmadan nasıl yapar diye